Bangkok podruhé

Z Ayutthaya jsme se do Bangkoku dostali jak páni minibusem. Přímo na hotel nás potom přiblížil taxík usmlouvanej Lenou z 280 na 170 😀

Jako první věc na programu bylo získání odložené tašky s věcma na Zéland. Připomínam, že jsem si jí uschovali v hostelu, kde jsme se ubytovali po příletu do Bangkoku z Prahy. Domluva zněla, že nám to tam pohlídaj zadarmo. Od tý doby si ale za tuhle službu začli účtovat peníze, takže když jsem se stavili pro tašku, tak si nová recepční nebyla jistá, jestli nám to může bez zaplacení vydat. Stará recepční, se kterou jsem to domlouvali, už tam samozřejmě nepracuje. Ke všemu jí srazilo auto a je v nemocnici nebo tak něco. No prostě tudy cesta nevede. Nakonec se nová recepční doptala asynchronním telefonním hovorem majitele, který je zrovna v Číně, aby jí potvrdil, že nám to opravdu může vydat zadarmiko. Na jednu stranu jsme měli veliký štěstí, protože moc jiných řešení, jak si zdarma nechat tašku v Bangkoku na dva a půl měsíce, neznáme. Na druhou stranu s tim nová recepční nemusela dělat takový caviky a mohla nám to dát rovnou. Takle nás to dohadování stálo 20 minut života.

Ve tři hodiny odpoledne jsme měli sraz s Lenky kámošema z Brna, který zrovna zakončujou dovolenou v Thajsku poslední nocí v Bangkoku. Ubytovali jsme se ve stejném hotelu, abychom mohli večer okupovat bazén. Nejdříve jsme je vzali na vyhlášené Khao Soi. Tohle jídlo je specialitou severní části Thajska, a tak (bohužel) není v Bangkoku na každém rohu. Dobře tu funguje Uber, což nám ulehčilo cestu. Ovšem zase dopravní špička nám cestu tam i zpátky dost ztížila, takže jsme byli rádi, když jsme se zpátky dostaly okolo šesté hodiny. Přece jenom bazén funguje jenom do osmi, tak abychom ho užili 🙂

Nakoupili jsme Chang píva (nejchutnější pivko s přijatelným poměrem cena/výkon) a noc mohla začít 🙂 Z bazénu nás opravdu vyhodili už v osum hodin. Bohužel nepomohlo ani to, že si Lenka vzpomněla, že má vlastně dneska 30. narozeniny 😀 A když už má (sice vymyšlený) narozeniny, tak se to musí pořádně oslavit. Nakoupili jsme pár špejlí s kuřecím masem a vyrazili jsme do města. Protože jsme měli vlastní plecháče a zbytek slivky, chtěli jsme pozevlit v jednom moc hezkym travnatym parku u řeky. Plot u vstupu a následně i ochranka byly proti :-/ Ani Lenky kulatiny nezabraly 😀

A pak jsme šli spát. No dobře, tak ne. 😀 Ale rozepisovat to tu moc nebudu. Long Island Iced Tea, Lenka tancuje na stole, návštěva Above Eleven – rooftop bar v 32. patře s ohromujícím výhledem, nové – moje první – tetování na levém lýtku…

Další den jsem jaksi zaspal snídani 😀 Až odpoledne jsem vyrazil do nákupního centra MBK, kde je celé jedno patro zabrané elektronikou. To se hodí, když má člověk prasklý sklo i displej u telefonu. Za 3000 bátů (cca 2100Kč) to bylo během 30 minut opraveno i s novým ochranným sklem. Než to opravili, pokoupil jsem ještě selfí tyčku na nový gopro, náhradní baterku a další zbytečnosti 🙂 Na to jsem uplně zapomněl. Kristýna se Zdeňkem nám přivezli z Česka předčasného ježíška 🙂 Po tom, co jsem utopil vodotěsnej bluetooth repráček nám přivezli novej (a lepší). A k tomu ještě GoPro Hero 5.

Brněnská část naší výpravy byla akčnější a hned po obědě vyrazili za památkama. Že prej Grand Palace byl krásnej.

Kristýna se Zdeňkem v 6 hodin večer odletěli zpět do Čech a my pokračujem v dovolenkování. Jelikož pršelo, zapadli jsme na večeři do nejbližší hospody a unaveni ještě předchozí nocí jsme šli spát hodně brzo. Teda já. Lenku potkala napínavá série Sexu ve městě, a tak u toho strávila ještě pár hodin 🙂

To tetování je drsný co? No dobře no, tak je nalepovací. To jsem vás dostal, co? 😀 Popravdě jsem trochu dostal i sám sebe, když jsem se druhej den ráno probudil 😀